این روزها از طرف مردم مطالبات زیادی از گرانی نرخ کرایه ها به گوش میرسد ، مطالباتی که عموما نشان از افرایش بدون مجوز و خودسر رانندگان دارد.

 

در یکی از این مطالبات ، مردم میگویند که بدون مجوزقانونی و صرفا بر اساس هماهنگی رانندگان کرایه ماشین تا ایذه از 15 هزارتومان به 20 هزارتومان رسیده است و در مواردی نیز شاهد افزایش بی علت تاکسی های درون شهری بوده ایم!

 

حال اما سوال مطرح میشود که چگونه بدون مجوز و هماهنگی با ارگان مربوطه نرخ کرایه ها افزایش پیدا میکند ؟ آیا دلیلی جز بی مسئولیتی و ناکارآمدی مسئولین امر در شهرسان دارد؟

 

فرمانداری باغملک به عنوان مسئول اصلی این امر ، چرا پاسخگو نیست و به اوضاع سروسامان نمیدهد ؟ این که در جامعه هر قشری بخواهد خودسرانه به افزایش نرخ مصوب خود بپردازد آیا سنگ روی سنگ بند میشود؟ 

 

پ.ن : قطعا رانندگان تاکسی و مسافربران نیز دغدغه هایی دارند و از افزایش بی رویه قطعات و وسایل خودرو گله و شکایت دارند ، اما باید این موضوع را دانست که ترویج بی قانونی و افزایش خودسرانه نرخ کرایه هیچ توجیه منطقی نخواهد داشت.

 

پ.ن2 : از فرمانداری باغملک (که بنظر میرسد زمام امور را رها کرده است) دادستانی محترم ، اداره تعزیرات حکومتی درخواست ورود سریع و جدی به این مسئله را داریم

پایگاه خبری تحلیلی صدای باغملک