آبرسانی از پایین دست سد رودزرد برای اهالی میداوود

طاهری رئیس شورای اسلامی شهر میداوود گفت:
در مورخ ۱۴۰۰/۷/۱۴ با پیگیری های نماینده پرتلاش و دلسوز شهرستان و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر میداوود با رایزنی های انجام شده توسط نخبگان و مدیران گمنام میداوودی که از هیچ تلاشی برای باز کردن مشکلات مردم منطقه خود دریغ نمیکنند و پرسنل محترم اداره آب میداوود و شهرستان دو دستگاه الکتروپمپ آبرسانی جهت پمپاژ آب از پایین دست سد رودزرد برای نصب تحویل اداره آب میداوود داده شد.
انشاءلله و به حول قوه الهی تلاش و کوشش خود را خواهیم کرد تا نتیجه تلاشهای همه جانبه شورای محترم قبلی به بار بنشیند و بعد از سالیان دراز این امر مهم را به نتیجه برسانیم.
پایگاه خبری تحلیلی صدای باغملک
+ نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم مهر ۱۴۰۰ ساعت 1:6 توسط صدای باغملک
|